Advies op maat
Kom je er niet helemaal uit met het bestellen of heb je hulp nodig op het gebied van kleuren/soorten/stoffen of andere vragen. Dan kun je altijd contact met ons opnemen! Wij voorzien je van alle informatie om zo de juiste keuze te kunnen maken en je niet eenmaal thuis voor verrassingen komt te staan.
Online een bestelling plaatsen
Bestel jouw gewenste tuinkussens eenvoudig en snel via de volgende stappen:
- Stop de producten die je graag wil hebben in je winkelmand
- Klik op de winkelmand en controleer de inhoud
- Druk op de knop ‘Doorgaan naar afrekenen’ om de bestelling af te ronden
- Vul alle gevraagde gegevens in op de daarvoor bestemde vakken
- Kies de verzend- en betaalmethode
- Vink aan dat je de bestelling definitief wilt plaatsen
Je ontvangt vervolgens een bestelbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. De bestelling wordt voorbereid voor verzending via een bezorgservice. Mocht je er niet uitkomen dan kun je altijd contact met ons opnemen via telefoon, chat, facebook of andere kanalen.
Productvoorraad
Per product staat er aangegeven wanneer een product op voorraad is of niet. Het grootste gedeelte van ons assortiment hebben we in grote getalen op voorraad staan in ons magazijn. Producten die vanuit een leverancier moeten komen kunnen soms wat langer op zich laten wachten, maar ook hierbij staat altijd aangegeven wat de levertijd isAls een product bij ons op voorraad staat dan zal het snel uitgeleverd kunnen worden. Dit is echter niet het geval wanneer er wordt aangegeven dat het product pas weer vanaf een bepaalde datum geleverd kan worden. Indien er staat op voorraad maar in de regel eronder medio maart, dan is het artikel wel alvast te bestellen maar wordt het op de aangegeven periode weer verwacht in ons magazijn. Wellicht kan dit wat verwarring veroorzaken, maar we doen ons best om dit in de gaten te houden voor je en het zo duidelijk mogelijk weer te geven. Heb je toch onduidelijkheid over een product? Neem dan gerust even contact met ons op.
Zakelijk bestellen
Wil je jouw horecagelegenheid of een ander doeleinde voorzien van een groot aantal tuinkussens? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij kijken graag met je mee naar de mogelijkheden!
Bestelling wijzigen/annuleren
Twijfel je over jouw bestelling? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en je bestelling, waar nodig, te wijzigen. Een bestelling kan daarbij altijd geannuleerd worden wanneer de bestelling nog niet geleverd is. Wil je echt graag annuleren? Neem dan z.s.m. contact met ons op zodat dit voor je geregeld kan worden.
Betalingsmogelijkheden
Bestel je online?
Dan kun je direct eenvoudig betalen via iDeal of creditcard maar je kunt er ook voor kiezen om bij aflevering het bedrag per pin of contant aan de chauffeur te voldoen (wanneer het bij jou thuis wordt bezorgd door onze eigen bezorgservice. Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om achteraf via Klarna of gespreid te betalen via in3 ofSprayPay.
Betalen via Klarna 'betaal later'
Met ‘Betaal later’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt. Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 30 dagen. Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van ons ontvangt. Natuurlijk kun je de betalingsgegevens ook altijd opzoeken door in te loggen in de Klarna App of op de website.
Kortingscodes
Mocht je een kortingscode hebben ontvangen en wil je die graag gebruiken? Bij het afronden van je bestelling kom je het vak vanzelf tegen waar je de kortingscode kunt invoeren. Kortingscodes zijn niet altijd geldig en hebben soms voorwaarden, lees dus goed de informatie die je hebt ontvangen bij de code. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact met ons op via info@4seizoenentuinkussens.nl.
Staffelkorting op de tuinkussens van Madison
Op het grootste gedeelte van onze Madison kussens hanteren wij een staffelkorting, dit wordt aangegeven met een staffelkorting afbeelding op de productpagina. De korting wordt automatisch berekend bij het plaatsen in je winkelmandje. Heb je nog vragen over de staffelkorting, neem dan gerust contact met onze klantenservice op.
Betaling mislukt of geweigerd
Is je betaling mislukt? Geen paniek! We krijgen de bestelling alsnog binnen en helpen je graag verder met de betaling. We kunnen je bijvoorbeeld een betaallink sturen via onze betaalprovider of je kunt het bedrag aan ons overmaken via de factuur die je hebt ontvangen in de mail. We houden deze betaling in de gaten en wanneer we het bedrag binnen hebben kunnen we je bestelling uitleveren! Neem altijd even contact met ons op als je betaling niet is gelukt en je wilt je bestelling toch graag ontvangen. Heb je na een dag nog geen contact met ons opgenomen? Dan nemen wij even contact met jou op, wanneer we hier geen reactie op krijgen moeten we helaas de order annuleren.
BTW
Alle getoonde prijzen op onze webshop zijn incl. BTW. Voor zakelijke klanten kunnen wij op 0 tarief leveren als een geldig buitenlands btw-nummer wordt overlegd. Deze zal eerst gecontroleerd moeten worden, hierdoor kan er helaas een kleine vertraging in levering ontstaan. Neem hiervoor eerst contact met ons op.